Snyggt H&M

H&Ms HOME sortiment ser riktigt tjusigt ut nu inför sommaren. En massa underbara löpare har de. Jag är svag för den ljusblåa färgen som jag även har på  kaklet i mitt kök.
Funderar även på den här duken, eller vad är det att fundera på, 149 kr! Tycker den är superfin, dessutom finns kuddfodral och även pappersservetter som matchar (önskar man kunde få miljön på bilden på köpet, det vore en dröm- ROMANTISKT!)
Gullig löpare med glassar på. Kan man annat än bli glad och få sommarfeeling då man ser den?
Snyggt, även om just det här inte riktigt är min stil, men gillar bilden med dukningen, emaljkärlen och den blåa fräscha färgen. löparen kostar 79 kr och duken 249. Så prisvärt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin