Härliga olivoljor och en massa annat

Nu ni, har jag hittat en fantastisk butik på nätet, BAMARANG. Det är en nätbutik i stil med Campadre, men som säljer designprylar, matvaror och lite annat. Allt av väldigt hög kvalitet och till fantastiskt bra priser. Tänk att jag kan vara sådär först med att nosa upp något för en gångs skull (brukar annars alltid vara sist)!! De har så fina saker att det kommer bli farligt att hänga här. Snart kommer 3 ekologiska oljor på posten från Olivlunden. De är på kampanj (Klicka HÄR så kommer du direkt till kampanjen) fram till i natt till halva butikspriset. Oljan kommer från olika små gårdar i Grekland och är som sagt ekologisk. Jag använder olivolja till allt så det blir perfekt.
Green prisbelönt olivolja
Den här olivoljan är prisbelönt i Taste of Awards 2010. Snygg flaska dessutom!! Den kommer pryda sin plats i köket.
Chocolate Library
Ps. De har choklad också...

Kommentarer
Postat av: emma

hej vacker!

hittar inte inlägget med räkorna... i alla fall så gjorde jag dem till daniels födelsedag och se blev makalöst goda! tack!

ska prova de där potatismosmuffinsgrejerna också!



puss!

2012-04-11 @ 12:50:28
Postat av: Camilla K S

Tack för tipset!

Tror nog att jag blir fast vid denna webbsida på direkten jag också!

2012-04-11 @ 15:40:12
URL: http://camillak.com
Postat av: milla

Tack för det här tipset, älskar olivolja

2012-04-11 @ 22:33:37
URL: http://millashalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin