Kanelmandlar och porslinsstjärnor


Måste bara tipsa om GRANITS kanelmandlar och porslinstjärnor. Porslinsstjärnorna köpte jag förra julen på GRANIT och jag älskar dem. Tänkte först att de var julskålar, men jag har använt dem hela året till smått och gott. De kostar bara 25 kr styck och de finns fortfarande på GRANIT.


Annie fick syn på dessa kanelmandlar då vi var i butiken och undrade pinsamt nog om hon kunde få smaka. Det fick hon. Dom öppnade en påse så både hon och jag fick smaka. De är verkligen toppengoda: Mandlar insvepta i ett tjockt lager choklad och rullade i kanel. Köpte dem i fredags och de var slut på lördag förmiddag.


Kommentarer
Postat av: Alexandra - kärlek på tallrik

Wow, det låter toppengott, tack snälla för tipset! Jag som älskar både kanel och choklad <3 Söta stjärnskålar också!

2011-11-23 @ 18:17:30
URL: http://karlekpatallrik.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin