Uppladdning...


inför Eurovision Song Contest typ....Inte för att jag är tävlingens största fan, men för att det är ett gyllene tillfälle att få äta chips. Dessutom så kom två chokladharar på posten häromdagen. Jag råkade glömma dem i Schweiz. Det var ju bra, för jag har ju inte ätit så mycket choklad under påsken...hmmm...



Ännu bättre är ju att det såg ut så här ikväll innan jag började äta. En chipspåse hit eller dit på den här magen kan ju knappt göra någon skillnad. Sen är det väldigt långt till Beach 2012 (Beach 2011 går självklart bort). Så jag tänker NJUUUUTA av mina chips och min choklad. Heja Eric Saade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin