Barnkalas på Berns

Blev medbjuden på hejdundrande Barnkalas på Berns av min finfina vän Rose-Marie som är superbloggaren själv, se själva HÄR. Hon är ständigt inbjuden på de mest fantastiska event. Ibland blir en minibloggare som jag hennes sällskap. Denna gång var det Barnshopping.se som lanserades med hjälp av detta megakalas av Katrin Zytomierska och hennes PR byrå Pure PR.

Det bjöds på sockervadd, trollkarl, pop corn, godis, clowner, hamburgare, prinsessor, kaniner att klappa, utlottningar av fina saker, fiskdamm, dricka, kex, megaballonger, gratisgrejor och stoor Goodiebag.

Det mumsades och mumsades!




Annie var som en duracellkanin och hoppade, dansade och snurrade runt i ett glädjerus. Ungefär som jag över Goodiebagen och alla smakprover. Här ett axplock på det man fick med sig hem. Jeanstyget till vänster är en sån fin skötväska från Elodie. Med på bilden är inte finaste mössan från Nova Star och en finfin skötväska att hänga på vagnen från Sobea med mera! Allt kommer komma väl till pass med nya lilla bebisen.



Mitt i allt var det så skönt att sätta sig i ett hörn och äta hamburgare. Vi tog vegetarisk hamburgare som var så gott att jag tog en till. Läskande Vitamin Well mineralvatten med Hallonsmak. Rekommenderas!


Jag och Annie hade en fantastisk dag med Rose-Marie, Zack och en MASSA kändisar med sina små telningar. Här nedan Annie med Ringo Rimér, son till Katrin och Bingo såklart.

Annie överlycklig över sin megaballong som RM fångade till henne (och som gjorde att jag snällt fick be sambon hämta upp oss med bil istället för att åka buss hem.)



Största kärleken så här långt i livet!

TACK FÖR EN FANTASTISK DAG!


Kommentarer
Postat av: Leontine

MEN OJ! Vilket party! Jag skulle också bli kär i den där ballongen, inte illa!

2011-05-13 @ 17:01:02
URL: http://shrinknurse.blogg.se/
Postat av: Pure PR

Kul att ni hade roligt på eventet :) /Pure PR

2011-05-19 @ 17:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin