Middag på Hermans i Stockholm

Nyss hemkommen från en underbar kväll med min underbara vän. Vi gick till Hermans på Söder, en vegetarisk restaurang men himmelsk mat och makalös utsikt. Vi pratade och åt, pratade och åt i 3 timmar.

Det har mycket mer än vad som syns och allt är sååå gott. Man kan faktiskt gå hit för bara en fika också för de har en massa otroligt goda kakor och miljön och utsikten är bland de bästa i Stockholm.


Utsikten från vårt bord och det var en sån perfekt, varm sommarkväll.


Andra tallriken från grillen.

Grillen där man kunde hämta majs, paprika, squash, sötpotatis, tofu, röror och sås.

En sån fantastisk sommarkväll där Stockholm känns som vackraste staden i världen!

Min underbart fina vän! Finns där i vått som torrt! Vi har jobbat ihop i London som cocktailservitriser, bott ihop, rest ihop och varit genom mycket tillsammans under åren.

Kommentarer
Postat av: Katarina

Vilken härlig plats! Och vegetarisk restaurang är alltid plus :)

2011-07-01 @ 11:34:17
URL: http://hovkonditorn.blogspot.com
Postat av: BAMBI

Vi har ätit några lunchbufféer där. Men fikat är ännu bättre :)



Föresten så blev det på torsdag kväll, den där grejen, så du vet!



KRAM

2011-07-01 @ 12:24:10
URL: http://bambi.blogg.se/
Postat av: Tove

Måste säga att jag till 100% gillar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-13 @ 04:26:15
URL: http://djurförsäkring.net
Postat av: Linda

Gulligaste Tove

Tack för din fina kommetar!! Jag testade att trycka på Bloglovin knappen på min sida och det funkade. Man måste bli medlem hos Bloglovin först genom att skriva in mail och lösenord. Sen ska det funka. Jag ska testa från en annan dator änmin egen också. Hör av dig snälla igenom om du fortfarande har problem!

KRAM! /Linda

2011-07-14 @ 22:32:14
URL: http://matstugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin