Boobadets Strömmingburgare - Mmmmmmmmums

Vi har haft en sån härlig dag på Boobadet, mitt favoritbad i år. Idag var det lagom varmt, lagom med folk och som alltid världens bästa Strömmingburgare: fullt med smörstekta filéer, krämig remouladsås och rödlök. Så beroendeframkallande. Idag hade vi med min guddotter och hennes underbara danska farmor. Första gången som min sambo och farmor smakade burgaren och de blev också sålda på den.

Alltså, när man vill ha med dem på kort så ska de absolut inte vara med, och när man INTE vill ha med dem så ska de absolut vara med-mina två favoritflickor i världen!

Boobadets Mc Donalds med storsäljaren Strömmingburgare.

Vem tyckte det var roligast att göra sandslott tror ni?

Kommentarer
Postat av: cecilia

Så himla fint! o farmor har inte slutat prata om den där ström-hamburgaren ! kram

2011-07-30 @ 23:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin