EAT! Ekoaffären



På Tegnérgatan här i Stockholm finns en stor fantastisk ekologisk matvarubutik Eat! Ekoaffären. Deras sortiment är helt otroligt. Du hittar allt från choklad och chips till toalettpapper, krispiga salladshuvuden och granatäpplejuice.

Dessutom är deras priser humana! De har ofta erbjudanden i affären så man kan smaka på något man annars inte skulle ha testat.


God Fair trade choklad



Fräscha smörgåsar! De har även ett laxspett i Take Away förpackning som min kollega säger är gudomliga.

Mina favorit tortilla chips. De fanns på PrisXtra där jag bodde tidigare, men där jag bor nu är det ICA som gäller och de har tyvärr inte dem. De är så så goda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin