Sneak preview på det färdiga "Det bästa vita julbordet"

Precis nu har jag fotat allt klart...pust pust pust! Hoppas ni gillar det, jag är helt blind nu för allt: Alla rätter lagade minst två gånger, bordet dukat 58 gånger, allt upplagt, allt nedpackat, köket städat, alla recept nedskrivna, bilderna överförda till datorn och rubb och stubb ivägskickat. Så nu är det upp till en jury att bedöma recepten och dukningen. Hur det än går så känner jag att jag har gjort mitt bästa, kunde inte göra mer. Allt smakade faktiskt också riktigt mumsigt gott. NÖJD!
Alla recept på kalkon och kycklingrätterna kommer givetvis här på bloggen under veckan. Dessutom kommer sidorätterna som potatis- och jordärtskocksgratängen, den kryddiga äppeldrickan, såser och sallader.
Vilka färger! Älskar granatäpple.

GOD NATT!
HÖRS IMORGON!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Stort lycka till från mig! Du har gjort helt fantastiska rätter, och jag ser fram emot recepten! Kram!

2011-12-08 @ 07:54:32
Postat av: Katarina

Nöjd skall du definitivt vara! Så fint du dukat och allt ser gott ut! Kram.

2011-12-08 @ 08:41:06
URL: http://hovkonditorn.blogspot.com
Postat av: Anonym

Skulle det inte vara kyckling och kalkon, inte julsklinka?

2011-12-08 @ 13:36:56
Postat av: Alexandra - kärlek på tallrik

WOW! Vad du har fixat och donat på den korta lilla tid du hade! Imponerande måste jag säga - stort lycka till nu <3

2011-12-09 @ 14:29:04
URL: http://karlekpatallrik.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin