Nu blir det whoopie pies

Jajamänsan. Jag bad min vän att köpa med en whoopie pie form från USA, och det kom hon ihåg. Hon köpte med sig en sueprfin form och jag fick den i present, så gulligt! Jag har velat ha en whoopie pie form länge. Nu ska här bakas whoopie pies i mängder.
Saken är den att jag ännu inte smakat några whoopies men jag har sparat och samlat recept och laddat för att börja baka dem. För er som inte hört talas om dem eller smakat dem så ska de vara lite halvt mjuka och sättas ihop två och två med god kräm emellan, det låter väl lockande?! De är sen ett tag det nya måste-baket och ska ersätta cupcake hysterin. Så håll ögonen öppna så ska ni få se på whoopies här på bloggen!

Kommentarer
Postat av: sofie mumsfillibaba

Perfekt! Vad snällt! Har tänkt ge mig på att baka sådana (utan form) någon dag när jag har mycket tålamod...

2011-12-18 @ 16:46:12
URL: http://www.mumsfillibaba.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin