Restaurang J i Nacka


Vi var hela kvällen på Restaurang J i Nacka: Utsikt mot vattnet, båtar som gled förbi, luftballonger som svävade, solen som värmde och god mat! Min mamma och min lillebror, med sin söta flickvän Matilda, kom förbi oss. Jag var för trött för att laga mat så det blev restaurang.



Denna öl rekommenderar min bror!





3 av oss åt Röding, 1 Fiskgryta med aioli och parmesan, 1 confitkokt fläsksida med kronärtskocka och 1 pannkaka med glass och sylt till Annie.


Utsikten!




Efterrätt blev chokladcheesecake för min bror, jordgubbar med vaniljglass för Matilda och mig och Rabarberkaka med vit chokladmosse för mamma och sambon. Annie, hon åt som vanligt av allt och alla.


Så här såg det ut då vi begav oss hem.


Kommentarer
Postat av: Malén

Hej, vilken trevlig helkväll ni verkar haft. Synd jag inte kunde vara med och gratta dig. Får bli en annan gång. Kram

2011-08-28 @ 20:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin