Dinner in the Dark

Svartkrogen i Almåsa i Västerhaninge kan du äta en trerätters middag helt i mörker för 845 kr. Sinnena förstärks och smaken av maten blir tydligare enligt Svartkrogen. Dessutom ingår underhållning. Jag undrar jag hur det skulle vara? Lite spännande låter det och samtidigt väldigt konstigt när man inte kan se maten eller de/den man är där med. Undra om man kan ha ett normalt samtal med varandra, eller blir man helt tyst, eller freakar man ut, eller blir det den bästa upplevelsen någonsin?

Man kan istället för enbart middag ta en hel weekend i dubbelrum för 1350. En verkligt annorlunda upplevelse kan jag tänka mig. Rolig julklapp, eller Alla Hjärtans Dag Överraskning kanske?








Kommentarer
Postat av: moster Gunilla

Äta i mörker! Spännande! Det vill jag prova!

2010-12-13 @ 23:38:38
Postat av: Linda

Eller hur lät det spännande! Jag skulle verkligen kunna tänka mig att testa.

2010-12-18 @ 09:52:19
Postat av: Britt-Marie

Har ni varit på Svartkrogen ännu? Om inte så hör av dig till mig så kan vi försöka hitta ett datum för denna unika måltidsupplevelse! De tre närmsta datumen är fullbokade men vi kan alltid bevaka ett par platser :)

2011-02-10 @ 11:26:44
URL: http://www.svartkrogen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


    Matbloggstoppen

bloglovin

bloglovin